ג'יני, מ., שגיא-שורץ, א., מרק, צ. ואביעזר, א., (2014),
יחסי מורה – תלמיד חיוביים כ"בסיס בטוח" לרווחתו הרגשית של הילד, למחויבותו הלימודית ולתפקודו בבית הספר,
מגמות, מט', 3, עמ' 480-508.
בסיום תהליך אבחון פסיכודידקטי, מומלץ מאד לקיים שיחת משוב בבית ספר עם הצוות החינוכי המכיר את הילד/ה; יועצת, מחנכת, מורת שילוב על מנת להרחיב ההבנה על מצבו של הילד, לסייע ולתת כלים להמשך עבודה עמו, ולשפר את הקשר מורה – תלמיד/ה.
קרא עוד: