חינוך: מי הוא המורה הטוב

קסלר, ע., טטר, מ., (2007),
תפיסות תלמידים את המורים המשמעותיים עבורם: השפעותיהן של איכות הקשר עם ההורים ותחושת ניכור מבית הספר,
היעוץ החינוכי, יד', עמ' 76-99.

לקריאת המאמר >>

מורה טוב הוא מנוף לצמיחה של התלמידים, בין שהם ליקויי למידה, עם קשיי קשב ורכוז או קשיים אחרים ובין שהם תלמידים רגילים או מחוננים. שיחת משוב עם הצוות החינוכי ובינהם המורה המחנך חשובה מאד לחיזוק הקשר עם התלמיד וההורים ולמתן כלים נכונים לעבודה בכתה.

קרא עוד:

מורה טוב – לחץ כאן

"צריך לבדוק, צריך לדעת... צריך לחקור ולדרוש כי אי אפשר לייעץ או ללמד בלי להכיר"
יאנוש קורצ'אק, כתבים פדגוגיים
atararot@gmail.com | 055-6822-582 | 09-7717-099
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן